Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Anekdota

Mësuesi në mësimin për ndryshimet atmosferike:
-Ç'farë do të thotë rënie e barometrit?pyet një nxënës.
Dhe ai pasi u mendua shumë.
-Do të thotë, zoti mësues... do të thotë që iku gozhda nga muri!...
- - - - -
Një vajzë e vogël vajti te komshinjtë dhe si hynë, qeni i hidhet duke lehur.
-Mos ki frikë, vogëlushja ime, nuk të ngacmon.Nuk di fjalën e urtë që thotë “qeni që leh nuk të kafshon?”
-Unë e di, zonjë, po e di qeni?
- - - - -
Një djalë i vogël shiste freskuese.I afrohet një zotëri i djersitur nga vapa e shumtë dhe i kërkon një freskuese.
-Janë të forta freskueset, vogëlush?e pyet.
-Shumë të forta, zotëri, përgjigjet vogëlushi.
Bleu një zotëria dhe duke e tundur që të freskohet, largohet.Nuk arriti të shkojë disa metra larg dhe freskuesja u thye.I zëmëruar kthehet mbrapa, gjen vogëlushin dhe i thotë:
-Nuk ke turp të më gënjesh?Nuk arrita ta tundja dy herë dhe u thye.
Dhe vogëlushi:
- Am, sigurisht, zotëri, që do të thyhej.
Kush ju tha të tundni freskuesen?Kokën tuaj duhet të tundni!...
- - - - -
Njëri vajti që të blej një lodër për djalin e tij.Zgjedh një kalë prej druri dhe pyet për çmimin.
-Dy mijë dhrahmi.
-Dy mijë dhrahmi!Po me kaq para marr një kalë të gjallë.Atë prej druri e japim më shtrenjtë.
-Është më i shtrenjtë, zotëri, nxiton të sqaroj punonjësi, sepse ai nuk kërkon të hajë...
- - - - -
Një i sëmurë që do të bënte ditën tjetër operacion ishte i shqetësuar.Infermierja mundohet ta inkurajojë.
-Mos u trembni, zotëri, nuk është gjë...
-E dini, nuk kam bërë ndonjëherë operacion.
-Mos t’ju ngacmojë ajo dhe doktori nuk ka bërë ndonjëherë operacion!
- - - - -
-Cilat quhen kafshë shtëpiake?pyet mësuesi.Thuaj t’i Janaq.
-Ato që rrojnë me ne në shtëpi.
-Në rregull!Më thuaj një.
-Miu!...
- - - - -
Doktori:
Që të shëroheni nga autosugjestioni duhet të thoni tre herë: “u bëra mirë”.
I sëmuri: u bëra mirë!Ai, ai!U bëra mirë!Oh!U bëra mirë!Vërtet doktor, u bëra mirë!
Doktori: vizita kushton pesë mijë lekë...
I sëmuri: doktor, thoni dhe ju tri herë “U pagova” dhe jemi barazim!
- - - - -
Një i dehur përplaset me një kalimtar.Kalimtari i thotë gjithë inat:
-Qorr je, nuk shikon që është njeri përpara teje?
-Shikoja dy njerëz dhe doja të kaloja ndërmjet tyre!
- - - -
Babai këshillon birin e tij të jetë nxënës i mirë.
-Dhe të shikosh unë ç'farë dhurate do të bëj, po të jesh në mësime...
-Më thuaj, baba, ç'farë dhurate do të më bësh, që të shikoj në qoftë se ia vlen mundimi të lexojë...
- - - - -
Njëri pyet gruan e tij.
- Çfarë preferon sivjet? Një udhëtim në Gjermani apo një gunë?
- Udhëtim në Gjermani!... - përgjigjet ajo.
- Ba? Si kështu?
- Sepse mësova që në Gjermani gunat janë të lira!...
- - - - -
Mamaja shikon Dhimitraqin e saj që u kthye i djersitur dhe e pyet:
- Me këmbë erdhe, unë të dhashë pare të marrësh autobusin.
Dhimitraqi që kishte marrë me paratë karamele, mundohej të justifikohej.
- Jo, mama, nuk erdha me këmbë, me autobus erdha.
- Dhe atëherë pse je i djersitur?
- Po ecte autobusi...
- - - - -
Dy baballarë lavdëronin bijtë e tyre.
- Imi, - thotë njëri, - pikturon shumë bukur. Përfytyro që një ditë bëri një gomar me të tillë sukses, ashtu si e shikoje, mendon që gomari pëlliste në të vërtet.
- Nuk është gjë ajo, - thotë tjetri. - Biri im pikturoi edhe ai një pulë. Ishte e habitshme sa ngjante me pulën e gjallë. Kur pra, më vonë, hodhi pikturën në kosh pula e pikturuar bëri një vezë.
- - - - -
- Pse deti është i kripur? - pyet mësuesi.
- Që të mos ndyhen peshqit që ka brenda, - përgjigjet një nxënës.
- - - - -
Klienti: Pse kur më qethni thoni gjithmonë histori të tmerrshme?
Berberi: Sepse kështu ngrihen qimet tuaja dhe priten më lehtë!
- - - - -
Një fshatar humbi gomarin e tij.
- Zoti... dha dhe nuk isha kaluar! - thoshte.
- Pse? - e pyesnin.
- Sepse do humbja dhe unë me të!...
- - - - -
Një alpinist, i lodhur dhe i uritur nga ecja, arin në një shtëpi jashtë fshatit duke menduar se do t’i japin diçka për të ngrënë. Kur për një çast ngeli vetëm me djalin e vogël të zonjës së shtëpisë e pyet:
- Djali im, çfarë ore do të rrini në tavolinë për të ngrënë?
- Mamaja tha që sot do hamë sapo të ikni, - përgjigjet i vogli.
- - - - -
Kikija e vogël kollitet vazhdimisht. Dhe mamaja e saj e këshillon.
- Fëmija im, kur kollitesh të vësh shaminë në gojën tënde.
Kikija përshtatet, por pas pak rifillon prapë kolla dhe e revoltuar thotë te mamaja e saj:
- Dështim i madh ajo metoda jote. Vura shaminë në gojën time, por kolla vazhdon.

- Sa i lutur jam, zoti pedagog, që ndjek leksionin tuaj “për pagjumësinë”.
- E gjetët interesante?
- Jo. Më e mundshme po...
- Domethënë?
- Në kohën që po flisnit më vutë në gjumë për herë të parë, pas tri ditëve pagjumësi!...

Në mësimin e historisë.
- Pas zbulimit të Amerikës, çfarë bëri Kolombua?
- Zbuloi vezën!
- - - - -
- Kamerier, më sill një biftek.
- Me shumë kënaqësi, zotëri, - thotë kamerieri që ka mbaruar shkollën ku mësoi bujarinë.
- Jo me kënaqësi, - përgjigjet klienti, - me patate të skuqura e dua biftekun.

Jorgaqi, shikonte Tulën që mbante në dorë një kokërr mollë, dhe i thotë:
- Tula, lozim Adamin dhe Evën?
- Dhe si luhet ajo lojë?
- Ja, t’i do të më japësh mollën dhe unë do ta ha...
- - - - -
- Cilat ditë janë më të voglat e vitit?
- Ato që nuk kemi shkollë, - përgjigjen me një zë nxënësit.
- - - - -
Mësuesi: Më thuaj Taqi, çfarë është çelësi?
Taqi: Roja... e likos!
- - - - -
Doktori te i ndehuri që është sëmurë:
- Duhet të pini atë ilaç. Thoni që është verë.
- Nuk bëhet, doktor, të pi verë dhe të them që pi ilaç?
- - - - -
- Kamerier, brenda në gjellën time gjeta një qime të bardhë.
- A, mos t’ju bëjë përshtypje, zotëri. Kuzhinieri ynë është plak!
- - - - -
- Mua, e di, babai im kurrë nuk ka humbur trenin.
- Do të jetë i rregullt në orë!
- Jo, është makinist.
- - - - -
Gruaja:
- Është e pamundur të bisedojë njeri me ty! Je kaq llomotitës!
Burri:
- Unë, llomotitës?
- Si urdhëron! Dy orë tani më ke ndërprerë katër herë!
- - - - -
E vogla Keti kur po kalonte me mamanë e saj jashtë nga një ëmbëltore, i thotë:
- Mama, merrem çokollata.
Dhe mamaja e zemëruar:
- Jo. Këtu shesin çokollata për vajzat e mira dhe t’i nuk je e mirë.
- Atëherë, mama, të vemi të marrim çokollata nga atje që shesin për vajzat e keqe!
- - - - -
Habia e Totos... Pse, mama, çdo mbrëmje më thua që jam i vogël që rri zgjuar vonë dhe çdo mëngjes më thua që jam i madh që të mos të çohem shpejt?
- - - - -
Babai: Lojërat dhe shkolla nuk shkojnë bashkë, djali im. Zgjidh një nga të dyja.
I biri (pasi u mendua): Të drejtë ke, baba. Hajde, pra, të lozim!
- - - - -
Zonja në drejtim të tregtarit që këmbëngul të shes diçka nga llojet e ndryshme që ka:
- Jo, jo, faleminderit. Nuk më mungon asgjë.
Dhe tregtari:
- Atëherë merrni një lutës për... të falënderuar Zotin, që nuk ju mungon asgjë...
- - - - -
Mamaja: Kosta, pse rrëzon poshtë farat e pjekura?
Kosta: që të mbijnë, mama.
- - - - -
Pipi i vogël thotë një ditë te mamaja e tij.
- Pse, mama, të isha lindur përpara pesë mijë vjetëve?
- Si të erdhi ai mendim?
- Ja, në qoftë se isha lindur përpara pesë mijë vjetëve, do të kisha shumë pak faqe histori që të lexoja për provimet.
- - - - -
Pyesin një vogëlush:
- Çfarë do të bëhesh kur të rritesh?
- Oficer.
- Dhe nuk trembesh që mund të të vrasin?
- Kush do të më vras?
- Armiku.
Dhe i vogli u mendua pak dhe përgjigjet:
- E! Atëherë do bëhem... armik!
- - - - -
Zonja: Di të hekurosësh?
Shërbyesja e re: Si urdhëron, zonjë.
Zonja: Dhe si do ta kuptosh që hekuri është shumë i nxehtë?
Shërbyesja e re: Nga era e rrobave që digjen!
- - - - -
Djali i vogël:
- Nuk më thua, baba, çfarë do të thotë “titull nderi”?
- Do të them një shembull, që ta kuptosh.
Mamaja jote më jep një titull nderi, duke thënë që jam kryetar i shtëpisë... pa qenë në të vërtet të jem. Kuptove?
- - - - -
Përhumbja e Ainshtanjit ishte e dëgjuar. Një herë, po udhëtonte me tram, vuri syzet në një sedile bosh. Kur donte që t’i vinte, nuk i gjeti. Një vajzë i mblodhi nga poshtë dhe ia dha.
- Faleminderit, vogëlushe, - i tha dijetari, - je shumë fisnike. Si quhesh?
Klara Ainshtanj, baba!!!
- - - - -
Pyetën dikur Anaharsin:
- Cili është organi më i mirë që ka njeriu?
- Gjuha.
- Dhe më e keqja?
- Prapë gjuha!u përgjigj Anaharsi.
- - - - -
Fëmijët e një shkolle amerikane shkojnë vizitë në shtëpinë ku jetoi Xhorxh Uashingtoni.
I prekur mësuesi, thotë te fëmijët:
- Ajo, fëmijët e mi, është dhoma ku jetoi vitet e rinisë patrioti i madh. Çfarë ju bën përshtypje nga këto që shikoni këtu brenda? Më thuaj, Ana, çfarë vrojtove në veçanti?
- Që nuk ka televizor, zoti mësues!
- - - - -
Një vejushë erdhi në gjykatën e Nastradinit dhe tha:
-Jam shumë e varfër. Djali im i vogël ha sasi të mëdha sheqeri, dhe në të vërtetë i është bërë pasion dhe nuk mund tja dal mbanë për t'ja paguar. A do të mundte gjyqi t'i ndalonte të hante sheqer, pasi unë vetë nuk mund ta bëj të më bindet?
-Zonjë, ju përgjigj Nastradini, ky problem nuk është kaq i lehtë sa duket. Hajdeni përsëri pas një jave dhe do t'ju jepet vendimi, pasi të kem analizuar këtë rast në thellësi.
Pas një jave, emri i vejushës ishte përsëri në listën e njerëzve që kërkonin të drejtën nga gjyqi.
- Më vjen keq, i tha Nastradini kur erdhi radha e saj, por do të kemi një vonesë tjetër të kësaj cështjeje shumë të ndërlikuar. Hajdeni përsëri javën tjetër.
E njëjta gjë ndodhi edhe pesëmbëdhjetëditëshin e ardhshëm. Përfundimisht Nastradini deklaroi: Gjyqi do të japë verdiktin ndalues tani. Thërrisni djaloshin. Djaloshi erdhi përpara gjyqit.
-Djalosh, bërtiti gjykatësi. Ndalohet të hash me tepër sheqer se gjysëm luge cdo ditë.
Vejusha i shprehu falenderimet e saja Nastradinit dhe e luti ti bënte një pyetje.
-Thuamë, tha Nastradini,
- I nderuar, habitem se përse nuk i ndaluat djaloshit të hante sheqer që nga seancat e para.
- Shiko, tha Nastradini, fillimisht duhet të çlirohesha edhe
unë vetë nga ky ves, ku ta dija se do më merrte kaq shumë
kohë..

- - - - -

Nastradin Hoxha rri në kafenenë e fshatit. Disa komshinj venë dhe i thonë:
- Vjehrra jote rra brenda në lumë. Nuk mundemi që ta gjejmë...
Venë në lum që ta kërkojnë, natyrisht, në drejtim të rrjedhës vetëm Nastradini kërkon në krah të kundërt. I bëjnë vërejtje.
- Është e dukshme që nuk e njihni, - u thotë, - me karakterin e keq që ka, është e zonja që ta lë veten... në drejtim të kundërt të rrjedhës së ujit!
- - - - -

Nastradini po ecte në një rrugicë kur dikush rrëshqiti nga një çati, dhe ra mbi zverkun e tij. I rëni nuk pësoi asgjë, por Nastradini u dërgua në spital. Disa nga nxënësit e tij vajtën për ta vizituar.
- Ç'farë mësimi nxjerr nga kjo ngjarje Nastradin, e pyetën?
- Shmangni çdo lloj besimi në të pashmangshmen, madje akoma edhe kur shkaku dhe pasoja duken të pashmangshme. Ai ra nga çatia, por zverku im u thye. Mos besoni supozimet teorike si: '' Nëse dikush do të bjerë nga çatia, do të thyejë qafën e tij’''.

- - - - -

Ndërmjet punonjësve:
- Drejtori ka qëllim të të ndjekë.
- Meqë fle në zyrë?
- Jo, meqënëse gërhin dhe nuk e le të fle dhe atë!
- - - - -
Dy shokë shkojnë për gjah. Njëri thotë te tjetri:
- Të shikosh që qeni im gjen në çast gjahun.
- Do ta shikojmë.
Për pak qeni ndalon dhe fillon të leh dhe t’i marrë erë ajrit. Në anë të rrugës duket një zotëri me një valixhe.
- Më falni, zotëri, por çfarë keni brenda në valixhe?
- Disa mbathje...
- Më falni prapë, por si quheni?
- Nikolla... Lepuri!
- - - - -
- Çfarë dhurate bëre tek mamaja jote?
- Një servis 64 copë.
- 64 copë? Po, t’i më kishe thënë që ishin 12.
- Po, por kur i çoja u pengova!
- - - - -

Një hajdut vendos pistoletën tek brinjët e një njeriu dhe i bërtet.
- Më jep lekët zotëri.
- T'i s'mundet të marrësh leket e mia.
- E pse - i thotë.
-Sepse unë jam politikan -u përgjigj ai!
- - - - -
- Cili mund të më thotë me dy fjalë çfarë është një vend që ekziston diktatura? - pyet mësuesi.
- Është një vend, përgjigjet një nxënës, në të cilën nuk duhet të rrish pa gjumë tërë natën përpara radios, që të mësosh përfundimet e zgjedhjeve!
- - - - -
Një skocez udhëton në tren pa biletë. Kontrollori i kërkon të paguaj. Ai kundërshton. I revoltuar kontrollori, i rrëmben valixhen dhe ja hedh jashtë nga dritarja.
- Çfarë bëni! - bërtet Skocezi. - Nuk mjafton që më shani kaq orë, tani hidhni dhe... birin tim nga dritarja!
- - - - -
Një çift pleqsh të moshuar vijnë për herë të parë në Tiranë. Duke ecur, tek një kryqëzim gruaja shikon e semaforin e habitur, e kap për krahu të shoqin dhe i thotë:
- Ndalo ore, shikoje këtë njeriun e kuq që i ka këmbët e mbyllura!
Ndalojnë të dy dhe e vështrojnë njeriun e kuq me këmbë të mbyllura. Pas pak del drita jeshile. E shoqja i thotë përsëri:
- Shiko tani, doli njeriu jeshil me këmbë të hapura.
Mbas asaj semafori bëhet i kuq përsëri. I shoqi e kap gruan prej krahu dhe i thotë:
- Ec të ikim tani se këtë e pamë!
- - - - -
Në një lagje sillnin kërmij të freskët. Njëri thotë që ata kërmij janë shumë të shijshëm dhe forcues. Një që dëgjoi vajti të blej dhe e pyet tjetrin i cili i thotë:
- Kujdes, të blesh vetëm kërmij femërorë, sepse ata janë të mirë.
- Dhe si do t’i dalloj?
- E thjesht, kërmijtë femërorë nuk kanë brirë.
Pasi bleu kërmijtë, shkon në kafene. Duke hyrë shikon atë që i kishte thënë të blej kërmij femërorë.
- Bleve?e pyet.
- Po, këtu i kam.
- Hajde rri.
Në një çast atje ku bisedonin qeska u kthye dhe disa kërmij u derdhën në mermer.
- Leri t’i shikojmë siç ecin.
Një, dy, tre, katër, pesë. Për pak filluan të lëvizin dhe të nxjerrin brirët.
Papritur kthehet dhe i thotë:
- Nuk ke bërë zgjedhje të mirë!
- E, tha i mërzitur. E pësova, u gënjeva.
Atëherë një zotëri i thotë:
- Jo, zotëri, nuk u gënjyet, por thjesht nuk ekzistojnë kërmij femërorë dhe mashkullorë.
- Janë biseksual, zotëri!
- - - - -
Një emigrant që punon në Greqi shkon në Shqipëri që të bëj pushimet. Sapo hyn në tokën shqiptare, e ndalon një polic dhe i kërkon dokumentet e makinës. Mbasi i shikon dokumentet e makinës, polici e pyet:
- Vetura jote është kjo zotëri?
- Po. I thotë emigranti. Pse?
- Po mirë, atëherë kush është ky Mitsubishi Galant?
- - - - -
Një plak fshatare shoqëron burrin e saj në një spital të kryeqytetit.
- Ka pizhame?e pyet infermierja.
- Pizhame?Jo, përgjigjet plaka. Doktori ynë na tha që ka ulçer stomaku!
- - - - -
- Sa kocka ke në trupin tënd, Janaq?
- 218, zoti mësues.
- Dhe, dje ju thashë që trupi i njeriut ka 217 kocka.
- Si urdhëron, zoti mësues, por dje në darkë kishim shpend në tavolinë dhe kaptova një kockë!




- - - - -
Njëherë pyetën Diogjenin:
- Kush është ora e përshtatshme që të hajë drekë një njeri?
- Në qoftë se je i pasur, ha drekë kur të duash, në qoftë se je i varfër, ha drekë kur mundesh!-u përgjigj Diogjeni.

- - - - -
- Si e shikoni, doktor, beben?
- Shumë mirë, zonjë. E gjej të peshoj 50 gram më shumë nga dje.
- E dini pse, doktor? Kaptoi dje biberonin e tij!

- - - - -
Njeri ishte ftuar në shtëpinë e kumbarit në një fshat. Në shtëpi rinte ai dhe gruaja e tij simpatike. I dhanë një dhomë që ndahej nga dhoma e çiftit me një mur të hollë. Një pasdite dëgjoi kumbarin t’i thoshte gruas:
- Grua, unë do të vete në kafene. Po të më kërkojë miku ynë, thuaj që jam atje.
Kaloi shumë orë. Ju duk sikur hyri njeri në shtëpi.
Papritur dëgjoi... mac- muc të puthura, kumbimin që bëjnë të puthurat dhe të puthura me thithje dhe të zgjatura...
- Oh, tha me vete. Kumbara e zbukuron kumbarin me stolitë e bukura që ka dreri në kokë.
Bre, të pa cipën!tha me vete. Nuk ka frikë mos e dëgjoj?
U hodh nga krevati dhe nga çoroditja e tij, rrëzoi një karrige. Të puthurat ndaluan.
- Më në fund, tha me vete. Është koha, kumbara ime të kuptosh që të dëgjova.
Në gjysmë minute të puthurat rifilluan, të forta, thithëse dhe të zgjatura... Atëherë nuk u përmbajt dhe u drejtua me vrull nga porta. Sapo hapi derën me zemërim, dëgjoi zërin e saj:
- Kumbar! Do ndonjë gjë?
E humbi. Zgjat qafën të shikoj dhe përpara kumbarës shikon... një pjatë me kërminj.
- - - - -
Një herë një Francez shikon një tabelë nga jashtë: ‘Këtu fliten të gjitha gjuhët”.
Hyn brenda dhe thotë tek kamerieri:
- Më jep një katalog!
Kamerieri nuk e kuptoi. Ia thotë anglisht.
Prapë kamerieri e shikon, pa kuptuar. Ia thotë kështu, ia thotë ndryshe, asgjë. Atëherë Francezi, i nevrikosur bërtet:
- Po çfarë shkruani jashtë, që këtu fliten të gjitha gjuhët?
Dhe kamerieri:
Më falni, zotëri, jo nga ne, por nga klientët.

- - - - -
Një djalë i vogël shtynte me zor një karocë të mbushur plot në të përpjetë,punë shumë e vështirë për një djalë të vogël,një kalimtari i erdhi keq dhe e ndihmon.Kur aritën në fund të malores kalimtari i thotë: që je akoma fëmijë dhe nuk duhet të bësh punë të vështira.Nuk i thua pronarit që s'janë punë për fëmijë.Po i thotë femija i thashë,dhe ç'farë të tha i thotë kalimtari.Më tha, që ik se do gjesh ndonjë budalla që do t'i vi keq dhe do të ndihmoj për të shtyrë karocën...
- - - - -
Një grua do të blejë peshk dhe i merr erë. Shitësi e pyet:
- Përse i merrni erë?
- Nuk i marr erë, po e pyes ç'të reja kemi nga deti.
- E ç'ju tha?
- Më tha se s'di të reja, se ka dhjetë ditë që është larguar nga deti.
- - - - - -
Një gazetar merr në intervistë tre burra të moshuar. Pyet burrin e parë:
- Sa vjeç jeni?
- 132 vjeç, i përgjigjet.
- Ku e ka bazën jetëgjatësia jote?
- Unë nuk kam pirë cigare dhe alkool. Pyet burrin e dytë:
- Sa vjeç jeni?
- 169, i përgjigjet. Ku e ka bazën jetëgjatësia jote.
- As unë nuk pirë cigare dhe raki. U bëfsh 1000 vjeç, e uron gazetari. E sigurt që do t’i arrij i përgjigjet ai. Pyet dhe burrin e tretë sa vjeç është.
Unë, - thotë ai, - në kundërshtim me dy të parët e kam shijuar jetën. Kam pirë cigare dhe alkool dhe jam 34 vjeç!
- - - - -
Kur tezja, jep në mbesën e saj 200 lekë, vogëlushja nuk thotë gjë, dhe mamaja e saj me ton të ashpër i thotë:
- Pra, floriri im, çfarë do të thuash tek tezja jote që të dha 200 lekë?
Dhe prapë vajza nuk përgjigjet, dhe mamaja e saj i rithotë:
- Nuk do të thuash asgjë? Çfarë them unë tek babai yt, çdo të Shtunë në darkë, kur kthehet nga puna e tij dhe më sjellë lekët që të hamë?
Atëherë fytyra e vogëlushes shkëlqeu dhe menjëherë thotë:
-Vetëm ato??!!!
- - - - -
Në një fshat një ministër pyet çdo fshatar se çfarë do. Njëri thotë që dua një shtëpi, sepse e rrëzoi tërmeti.
- Shkruaj një shtëpi për zotërinë, - i thotë sekretarit.
Tjetri një lopë, sepse imja ngordhi.
- Shkruaj, - i thotë sekretarit, - një lopë për zotërinë.
Pastaj pyet një djalë pesë vjeç:
- T’i vogëlush çfarë do?
- Një palë këpucë, - thotë vogëlushi.
- Dyzet e tre, - përgjigjet vogëlushi.
- Çfarë the? Dyzet e tre! Je shumë i vogël.
E deri sa do t'i marrësh t'i këpucët, unë do të jem bërë i madh!
- - - - -
Mariua është shumë krenar për trimërinë e babait të tij. Një ditë pyet:
- Nuk më thua, baba, ke frikë nga luanët?
- Jo, djali im.
- Po nga gjarpërinjtë?
- Jo.
Dhe bubullimat? Dhe vetëtimat?
- Natyrisht jo, djali im.
Atëhere, t’i babi, nuk trembësh nga asgjë në botë, përveç mamasë?
- - - - -
Një vogëlush pyet babain e tij:
- Baba, të lutem mund të më thuash kur u bë Kryengritja Franceze?
- Mm!... Nuk e di.
Mbas pak vogëlushi pyet prapë:
- Kush e zbuloi telegrafin?
- Nuk e di...
Ndërhynë tani mamaja:
- Kostaq, mos e shqetëso babain tënd!
Lëre djalin! - thërret babai. – Në qoftë se nuk pyet si do mësojë?
- - - - -
Në kopshtin zoologjik vdiq elefanti i madh.Roja qan me ngashërim.I afrohet një vizitor dhe i thotë:
-I shkreti im...të kuptoj...Eshtë e tmershme...Kaq vjet bashkë,tëvjen keq,imagjinoj...
-A jo,përgjigjet roja,nuk qaj që vdiq.Qaj sepse mendoj gropën e madhe që duhet të gërmoj,që ta varos...
- - - - -
Dikur një fshatar i pasur hynë bashkë me djalin e tij në një librari,që të blejë një hartë të Francës.Kur shitësi solli një hartë,djali që të tregojë njohuritë e tij filloi të kërkonte në Francë...Moskën!
-E çuditshme,si ka mundësi që nuk ekziston në këtë hartë,Moska? thotë në shitësin që mezi të qeshurën.
-Si bëre të tillë gafë,djali im? i thotë me zëmërim babai i tij.Si kërkon të gjesh Moskën,kur... e ndogji Napoleoni!

31 σχόλια:

  1. Isshtë koha të ndaj dëshminë time, unë jam Nelson dhe i lumtur ndërsa ndaj dëshminë time këtu, unë u njoha me Baba Ogbogo nga nëna ime kur ajo zbuloi se unë nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vitesh martesë. Pra, këto sollën kaq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshoja jo derisa e kontaktova atë dhe pastaj hodha magji të fuqishme mbi mua dhe e bëra gruan time të kthehej tek unë pasi bëra ato që ishin në nevojë dhe tani, ne jemi të lumtur me fëmijë të bukur. Nga dita që Great BaBa Ogbogo punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë se për sa kohë që jetoj, unë do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata që gjenden atje përballë marrëdhënieve dhe vështirësive martesore duhet ta kontaktojnë shpejt dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë heq kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com ose arrij tek ai përmes numrit të tij WhatsApp. +2349020168697

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri impotent në një burrë të vërtetë.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Përshëndetje të gjithëve që kanë nevojë për ndihmë,
    Unë dua t'ju prezantoj agimin e nënës, ajo mund t'ju ndihmojë të zgjidhni problemet tuaja.

    Nëse dëshironi që Herb të mbetet shtatzënë.
    Nëse doni që magjia të sjellë përsëri ish/të dashurin tuaj.
    Nëse doni që paratë të vijnë gjithmonë tek ju.
    Nëse dëshironi që biznesi juaj të rritet.
    Nëse doni që dikush të humbasë pas jush.
    Nëse doni një ritual të menjëhershëm të parave.
    Dhe E.T.C. NTHERNA DAGN mund t'ju ndihmojë edhe për të shëruar çdo lloj sëmundjeje, ajo është një shtrigë e fuqishme, ajo më ka ndihmuar mua dhe shoqen time në mënyrë të shumëfishtë, mund ta kontaktoni me email. dawnacuna314@gmail.com. WhatsApp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi që i ndihmonte njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa kontakt me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E gjitha falë Dr Fady për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr Fady ka ndihmuar kaq shumë njerëz, shkrova asaj në Whatsapp dhe i shpjegoi gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe për habinë time doktori tha se jam 1 jave shtatzene cdo gje ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, fale Dr Fady, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
    Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email {drfady720@gmail.com } +2349039422406
    Whatsapp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Unë jam Nathalia, nga respekti për ju dhe magjitë tuaja, duhet t'ua bëj të njohur këtë dëshmi të gjithëve, kam qenë tek magjistarët e tjerë pa parë asnjë rezultat. Thjesht doja të vija tek ju më herët, mora më të mirën nga ju. Ish-burri im ishte zhdukur për një vit dhe unë shkova kudo dhe për ndihmë magjistare të tjerë, por pa rezultat derisa shoku im më prezantoi me Dr. Fady Pasi mbaroi magjia e dashurisë, më në fund mora një telefonatë nga ai. Magjitë e tij bënë mrekulli dhe burri im është kthyer plot dashuri. Është një mrekulli! Ai u kthye papritmas me lule duke thënë se duhet ta falja, isha vërtet i tronditur dhe i tronditur kur burri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. më dërgoi mua dhe gjithë familjes sime.. Dhe tani jam edhe një herë një grua e gëzuar. Faleminderit shumë Dr. Fady. Për të gjithë ata që janë në kërkim të një magjistari të vërtetë duhet të kontaktojnë Dr.fady në DRfady720@gmail.com OSE mund ta kontaktoni edhe drejtpërdrejt në Whatsapp +23490422406.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Është një ditë e gëzuar në jetën time. Unë jam Anna Santex nga Kolumbia. Burri im më la mua dhe fëmijën tim për një vajzë tjetër tre vjet më parë, që atëherë jeta ime është mbushur me dhimbje, pikëllim dhe trauma sepse ai ishte dashuria ime e parë dhe ne kemi qenë bashkë prej vitesh dhe nuk mund ta imagjinoja jetën time pa të. . Pashë disa dëshmi për një magjistar të shkëlqyeshëm DR ELLEN dhe se si ai i ndihmon njerëzit në mbarë botën, se ai mund të rikthejë të dashurin brenda disa ditësh, fillimisht qesha dhe thashë se nuk jam i interesuar por për shkak të dashurisë që kam për burri im u konsultova me magjistarin e madh dhe për habinë time më të madhe pas dy ditësh burri im më thirri për herë të parë pas tre vjetësh që po i mungoj dhe se i vjen shumë keq për çdo gjë që më bëri të kaloja, saqë ai do që të kthehem, do ta kalojmë jetën tonë së bashku dhe do të premtojmë se nuk do të më lëmë kurrë më mua dhe fëmijën tim. Ende nuk mund t'u besoj syve, sepse është shumë e pabesueshme, është thjesht shumë e mirë për të qenë e vërtetë. Gjithçka që mund të them është faleminderit DR ELLEN që më ktheve burrin tim tek unë dhe fëmija im dhe për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e këtij magjistari të shkëlqyeshëm, ju lutem më lejoni të dërgoj postën e tij këtu (ellenspellcaster@gmail.com ) com ju mundeni telefononi njeriun e madh ose ju  whatsApp atë: ( +2349074881619 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Egwuatu qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistarit te mrekullueshem Dr Egwuatu burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Egwuatu gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drEgwuatu@gmail.com
    WHATSAPP:+2348101205614

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?
    *Nëse dëshiron të mbetesh shtatzënë.*Nëse dëshiron të pajtohesh me burrin tënd.*Nëse ke nevojë të kurosh ndonjë sëmundje.*Nëse dëshiron të ndalosh abortin.Dhe shumë të tjera,   acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha . kontaktojeni atë në whatsapp: { +2348032246310 }Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Për pak më vrau vjehrra, më hodhi shumë herë nga shtëpia, burri im gjithmonë donte që unë të firmosja një spec divorci, gjithçka sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë, derisa takova doktorin DAWN ACUNA, këtë doktor Ajo më premtoi se do të më ndihmonte pasi ia shpjegova situatën time dhe tani dua të falënderoj doktoreshën Dawn tani që iu qëndroi fjalëve të saj. Tani për tani vjehrra ime dhe burri im më duan shumë. Unë jam shtatzënë, falë Dr. Dawn acuna, kontaktoni atë nëse keni ndonjë vështirësi ose situatë të keqe tani.
    *Nëse doni të ndryshoni vjehrrën.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi që drejtshkrimi të jetë aktiv.
    Dhe etj.
    Shkruani asaj në Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më zhgënjeu, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )( dawnacuna314@gmail.com )*Nëse doni të mbeteni shtatzënë*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.*Nëse doni martesë të qetë.*Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, ose ndonjë gjë tjetër.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Emri im është Maria Sweet, kam premtuar t'ia rekomandoj magjinë e bardhë kujtdo që ka nevojë për ndihmë. Isha shumë në depresion pas 3 vitesh ndarje nga burri. Javën e kaluar kontaktova me magjinë e bardhë që bëri një magji për të rikthyer burrin tim dhe pas 48 orësh burri im erdhi në shtëpi dhe kërkoi falje, çfarë mrekullie. Të gjithë duhet të më ndihmojnë ta falënderoj. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndonjë ndihmë, ju këshilloj ta kontaktoni në chat WhatsApp: +2349046229159. Magjia e bardhë është një supernjeri.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Spell për t'u ribashkuar.
    * Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Përshëndetje të gjithëve unë jam Philip Pena nga Italia por jetoj në Shtetet e Bashkuara të Amerikës. Dua t'i tregoj gjithë botës Dr ibinoba e madhe. Unë isha e pakënaqur që kur e dashura ime në atë kohë në kolegj më tallte se kisha një penis të vogël dhe të dobët në shtrat, që atëherë jam përpjekur të përmirësoj jetën time seksuale, por të gjitha përpjekjet dështuan.. por u përkeqësua kur u martova. gruaja ime është shumë e zemëruar me mua dhe kërcënohet të më lërë nëse nuk gjej një mënyrë dhe e dua shumë gruan time. Në këtë ditë besnike po lexoja disa komente në një blog, pastaj pashë një koment të një Z. Sullivan nga New Orleans që dëshmonte se si Dr ibinoba e ndihmoi atë të zmadhonte penisin dhe të fekondonte numrin e spermës, kështu që shpejt e kontaktova atë në whatsApp dhe ai u kthye tek unë dhe unë bëra ashtu siç tha ai, për habinë time më të madhe mora 10 inç brenda dy javësh nga përdorimi i ilaçit të tij bimor dhe tani janë vetëm 3 javë që po kam 11 inç, jam shumë e lumtur tani.. Gruaja ime më komplimenton gjatë gjithë kohës tani lol... të gjitha faleminderit për Dr ibinoba për këtë gëzim. Kushdo që ka nevojë për ndihmën e tij, ju lutemi kontaktoni atë në numrin e tij të whatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Qëllimi im këtu sot është të ndaj botës këtë artikull rreth mënyrës sesi Doctor DAWN më ndihmoi të ktheja ish-të dashurin tim, i cili u nda me mua 4 muaj më parë. Bëra gjithçka që munda për ta bërë atë të shihte arsyet me mua në mënyrë që ne të vazhdonim lidhjen tonë, por ai më mohoi. Faleminderit Zotit që më dha mendimin të hyja në internet për ndihmë, kërkova siç duhet dhe pashë komente të ndryshme të Doctor DAWN dhe insistova ta provoja duke e kontaktuar atë nëpërmjet aplikacionit what's on (+2349046229159). Ai më dha arsye të jetoj përsëri dhe përgatiti një magji dhe më tha që ish i dashuri im do të kthehet tek unë brenda 28 orëve. A mund ta besoni, Ish-i dashuri im u kthye tek unë dhe dasma jonë do të mbahet së shpejti. Kontakto me të tani!!! nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë.
    *Për të rikthyer marrëdhënien/martesën tuaj

    * Kuron çdo lloj sëmundje.

    *Kthejeni pronën tuaj.

    * Bëni para ose mbeteni shtatzënë, kontaktoni me të:

    dawnacuna314@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. U thyeja totalisht kur dashuria e jetës sime më la, ishte aq e vështirë për mua, pothuajse hoqa dorë, nëse jo për një mik që më drejtoi te një magjistar shumë i mirë dhe i fuqishëm, i cili më ktheu dashurinë e jetës në hapësirë. prej 3 ditesh, per momentin i dashuri im me trajton me shume dashuri dhe kujdes, nuk e di cfare problemi po kaloni, por me cfare beri DR DAWN per mua e di qe mund te ju ndihmoj, mos hezitoni te kontaktoni me të nëse keni nevojë për ndihmë. Dr.AGIMI
    Është gjithashtu i specializuar në problemet e mëposhtme:…
    1. Magji dashurie dhe rikthimi i ish-it tuaj.
    2. Magji seksuale dhe magji e fertilitetit.
    3. Magjia e suksesit dhe magjia e hakmarrjes.
    4. Magjia e mbrojtjes dhe magjia e divorcit. mund ta kontaktosh lehtësisht në WhatsApp: +2349046229159 email: dawnacuna314@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
    1. Magjitë për të fituar llotarinë
    2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
    3. Magjitë për të ndaluar divorcin
    4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
    5. Shërimi i kancerit
    6. Magjitë e dashurisë
    7. Magjitë e pajtimit
    8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή