Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

poezi të përkthyera

 
Nikos Gacos

Kisha mbjellë një zemër

Me yllin e agimit
në dritaren tënde do dalësh
dhe nëqoftëse shikon një anije
që vinë nga kurbeti
dërgom të puthura
me pëllumbat e ty të bardhë.


Kisha mbjellë një zemër
në buzën e detit
tani që erdha të të gjej
me unazë dhe kryq
bëhu drita ime
dhe nga vera jonë e vjetër
më jep të pi dhe të pish dhe t'i
të ri e dashura ime përgjithmonë në tokë.


Z
 Zjarri

Një selvi të drejtë
do e mbjell thellë në tokë
dhe gjatë natës do ndez
në majën e tij,zjar.

Me gëzime dhe këngë
me lule në buzë
të gjithë vëllezër të bëhemi
me syrin e zjartë dhe të pastër

duar me duar të kapemi
dhe të kërcejmë rreth dashurisë
sepse ikën mosha
dhe jeta si lumë kalon.

Zogjtë në mëngjez
presin në pyll
folenë e vjetër të gjejnë
që nata i ka mbuluar.

Kur do vish prapë,verë e artë
me yllin që shkëlqen
kur do vish në buzë të detit
një zjarr të madh do të ndez.
 
 
 
 
 
 
 Do hedh gurin për një fat të ri

Varkë e vetmuar në thatësirë
dhe me spirancë të thyer.
Ç'farë mund të të bëj një zemër
në botë e tradhëtuar?

Yll i zbehtë në buzë të detit
dhe nata e hidhëruar.
Ç'farë mund të të bëj një zemër
në botë e tradhëtuar?

Do hedh gurin në jetë
që të gjej një fat të ri
dhe nëqoftëse ëndrra digjet
brengë do ta kem.
 
 
 
 Kam sytë e ty fole

Për ne lule nuk mbin më
edhe hëna nuk do duket
por bota është e errët
dhe nuk dëgjohet zë.

Dashuria zemrën nuk do ta ngrohë
retë fshehin tokën
por ne nga porti në port
diku do gjejmë kthjelltësi.

Mbylle shtëpinë me rrjeta merimange
dhe dil në shkallët e rrugës
jam trumcaku i ftohmës
dhe kam sytë e tu fole.

Më zë nata në portën tënde

Ungjill të kam
dhe në zemrën time ndërtova altar
por t'i helm ma bën të qeshurën
dhe prapë ungjill të kam.

Më zuri nata në portën tënde
e hape dhe u futa
në duart e tua më mbajte
por ngrohtësi nuk gjeta.


Zemra ime erësohet

Zemra ime sot u erësua
të të haroj nuk mundem
hajde afër meje një mbrëmje e dashura ime
në mes të përkdheljeve të tua të gjendem
me një të puthur tënden,të ngrohem.

Kush do ma ëmbëlsoj dëshpërimin?
Kush do të shëroj brengën?
Hajde afër meje një mbrëmje e dashura ime
mes përqafimeve të tua të fshihem
me një të puthur tënden,të shërohem.


Vajza me të bardha

Vajzë me të bardha
mos lexo shumë yjet .
Koha është flori
dhe ç'farë shkruhet nuk shuhet.
Mos beso shigjetarin
mos shiko të lutem
më tutje se bricjapi.

Vajza me të bardha
mos lexo shumë yjet
jetën tënde gjithmonë mate
me dheun dhe gurin.
Mos u mbështet te demi me ballin e zi
dhe nga peshqit asnjëherë këshilla mos prano.

Vajza me të bardha
ik nga kështjellat e qiellit
lëre fatin tënd të të drejtoj vetë në tokë.
Mos më thuaj për virgjëreshën
që më gënjeu edhe mua
dhe peshoren e paqëndryshme
mos e ke si drejtues.


Një shkrepse në tavolinë

Një shkrepse në tavolinë
u ndez vetë
dhe filloi flaka të luaj
në sytë e tu të çuditur.

Një shkrepse në tavolinë
i bënë të gjitha rrëmujë
dhe një e qeshur e frikshme në buzët e tua.

Shkëndi poshtë , shkëndi lart
nuk i duroj më turpet
me të puthura me të mirë, të marë
dhe më paguan me vetëtima.

Shkon të nxjerësh urejtjen tënde
por nuk do bëhem hiri yt.
Dhe nëqoftëse më dogje
por prapë nuk pushove të më duash.


Bie shi

Bie shi
në fytërën time
bie shi
në lindje e përëndim
bie shi
dhe dielli është shuajtur.

Dil në erësirë dhe ec
dhe mos të duan perënditë
ke diell rininë tënde
edhe jetën e ke diell.

Bie shi
qielli gri
bie shi
dhe nata fsheh diçka

Dil në erësirë dhe ec
dhe mos të duan perënditë
diell ke rininë tënde
edhe jetën e ke diell.



Atje ku kaloi zjarri

Atje ku kaloi zjarri
nuk mbinë më bar
dhe zemra ime e tradhëtuar
si qiriu shkrin.

Atje ku kaloi zjarri
tym nuk ka ngelur
dhe zemra ime e tradhëtuar
si qiriu shuhet.

Det mer dhe qiellin
ajo afër meje të kthehet
dhe me puthjen tënde të fundit
mua të më ngushëllosh.


Dashuria nuk vjetërohet

Mbi portën tonë të vjetër
emrin tënd kam shkruajtur
dhe kur shiu vjen në darkë
emrin tënd nuk mund ta shuaj.

Mbi portën tonë të vjetër
ikonën tënde vara
që të ndriçojë në errësirë
si monedha e florinjtë.

Në zjarr dhe guri shkrin
por dashuria nuk vjetërohet.

Lart mbi rrugicën tonë
hëna sonte qan
dhe nga viti në vit
është më e hidhur ndarja.

Në rrugicën e vjetër
një djalë qëndroi
me dhëmbje psherëtiu
dhe ju bë jeta e dëshpëruar.

Në zjarr dhe guri shkrin
por dashuria nuk vjetërohet.
Bota jote të jem unë

Prapë fjalë të mëdha mos më thuaj
dhe fjalë të tepruara mos më thuaj.



Bota jote të jem unë
Kush pa djallët
u djallëzua
vete një herë djathtas dhe një herë majtas
por asnjëherë nuk shkon përpara.

Fjalë të njohura dhe të njënjta
fjalë boshe
dhe udhëtime pa fund
që nuk të çojnë askund.

Kush pa fryrë
fluturon
vete një herë lart dhe një herë poshtë
por asnjëherë nuk shkon drejt.

Kush pa yjet
është yjëzuar
vete njëherë fshehtas dhe një herë dukshëm
por asnjëherë nuk vete shtruar.

Nëqoftëse më do
dhe nëqoftëse do të të dua
ndalo të shpërndash
lulet dhe frutin tënd.

Bashkë me mua
thjesht të ecësh
dhe askund të mos shikosh
bota jote të jem unë.



Djemtë e furtunës

Sot djemtë e furtunës
me zixhira dhe hekura
kuptimin e jetës tradhëtuan
dhe te qentë të mirat dhanë.

Pas meje humner
përpara meje lumë
në qiej të egërsuar
mëndja udhëton.

Nëna ime,nëna ime,kush na preku?
Zemrën tonë të varfër,kush e trazoi?

Pas meje humner
përpara meje lumë
merëm i shkretë
dhe më gushëllo.

Djemtë e furtunës ikën
mos pyet se ku vajtën.
Në behar gjoksin e tyre ndogjën
dhe në hi emrat e tyre shkruajtën.





Odiseas Elitis

Marina

Më jep mëndërs t'i vi erë
barbaros dhe borzilok
bashkë me ato të të puth
dhe ç'farë të kujtoj më parë?

Çezmën me pëllumbat
ëngjëllin me shpatë
kopshtin me pemë
dhe pusin e thellë.

Natën kur të shëtisja
në anën tjetër të qiellit
dhe kur hipja të shikoja
ishe si motra e Afërditës.

Marina ylli im jeshil
Marina dritë e Afërditës
Marina pëllumbi im i egër
dhe zambaku i verës.


Postieri

Çdo mëgjez kur zgjohem
shkoj në portë dhe shikoj

E diel,e hënë,e martë
dhe një ditë e humbur

Shkojnë dhe vijnë
anije dhe trena

Postier mallkuar qofsh
vetëm mua s'më kujton

Njerzit kapin pëllumba
dhe unë ngelem me duar bosh

-Letër të tillë nuk do marësh
mos prit kot

Nuk ta ka shkruajtur
dhe nëqoftëse ta ka shkruajtur
ajo në tjetër vënd ka vajtur

Tjetri jeton atje ku jetoje t'i
dhe ja japin atij.


Ankesa

Në gjysmën e rrugës
erdhi erdhi ora të ta them.
Të tjera janë ato që dua
për tjetër vend u nisa.

Në të vërteta dhe të gënjeshtra
e them dhe pranoj
sikur të isha tjetër dhe jo unë
dhe brënda jetës marshova.

Kur dikush kujdeset
dhe nëqoftëse e ndjek
gjithmonë do të jetë vonë
se jetë të dytë nuk do ketë.


Çelsi i artë

-Ju njerzit e mënçur të botës
jepni një përgjigje të saktë.
Kush ka çelsin e artë
që hap qiellin?

-Një vajzë,një vajzë
një vajzë e ka
dhe kush i lutet
jo i thotë,jo.

Moj vajzë,moj vajzë një jetë kemi
hape,hape se më nuk durojmë!

-Magjistar hidh letrat
dhe lexoi mirë.
Kush ka çelsin e artë
që hap qiellin?

-Një vajzë,një vajzë
një vajzë e ka
dhe kush i lutet
jo i thotë,jo.

-Moj vajzë,moj vajzë
do na ha humnera
hape,hape pak parajsën.


Pulëbardha

Në dallgë shkon që të fle
nuk ka pse të ketë frikë.

Muaj hynë,muaj del
pulëbardhë është dhe shkon.

Nga lufta nuk di
zoti i dha leshterikë dhe gurë të shumëngyrshëm.

Leshterikët nuk vinë era
dhe gurët nuk shkëlqejnë.

Njëmijë ruajnë
të shikojnë dhe nuk flasin
sot je mbret
dhe nesër nuk do jesh.



K.P.Kavafis

Qyteti

Do shkoj në tjetër tokë
do shkoj në tjetër det
një qytet tjetër do të gjej
më të mirë nga ky ku jam.

Çdo përpjekja ime një dënim i shkruar
dhe zemra ime është si vdekur.

Mëndja ime në mërzitjen e tyre do të ngelet
“kudo që sytë e mi shikojnë gërmadha të zeza
të jetës sime,i shikoj këtu
ku kaq vite që kalova
i shkatërova dhe i prisha”.

Vënde të reja nuk do gjesh
dete të tjera nuk do gjesh
qyteti do të ndjek nga pas
nëpër rrugë të njënjta do të endesh
në të njënjta rrugica do vish vërdallë
dhe të njënjtat shtëpi do zbardhësh.

Në këtë qytet do të qëndrosh
për tjetër vend,mos shpreso
nuk ka anije dhe rrugë për ty.



Manolis Anagnostakis

Flas...

Flas për triumfin e fundit të ushtarëve
për leckat tona të fundit jeshile
për fëmijët tanë që shesin cigare te kalimtarët.

Flas për lulet që u vyshkën në varre dhe shiu që i kalbi
për shtëpitë që ngrihen pa dritare si një kafkë pa dhëmb
për vajzat që kërkojnë lëmoshë
duke treguar plagët në gjokset e tyre.

Flas për nënat me flokë të zbardhura
që zvariten në gërmadha
për qytete të djegura
dhe ndërtesa të shkatëruara nëpër rrugë.

Flas për netët e pafundme
kur drita zvogëlohet në agim
për kamionët e ngarkuar
që ecin në pllakat e gurit
për oborret e burgjeve
dhe lotët e të dënuarve me vdekje.

Por më shumë flas për peshkatarët
që lanë rrjetat e tyre dhe ndoqën hapat e tij.

Dhe kur ai u lodh ata nuk u shplodhën
kur ai i tradhëtoi,ata nuk kundërshtuan
dhe kur ai triumfoi,ata kthyen sytë
shokët e tyre kryqin u bënin
dhe ata të qetë rrugën morën
se nuk gjetën zgjidhje.


Nikos Kampas

Do lagemi

Çdo ditë për dashurinë flasim
fjala “të dua” rjedh nga buzët
zëri del i dredhur,me të qeshurat skuqemi
dhe nesër prapë të njëtat gjëra.

Kur luajmë në buzë të detit,bëhemi fëmijë të vegjël
vrapojmë dhe ndjekim dallgët që tërhiqen
bëjmë të kthehemi jashtë në rërë
por më në fund lagemi.

Me dallgët e dashurisë,luajmë çmendurisht
nëqoftëse të tjerët mbyten,ne në buzë të detit qeshim
deri tani mirë shkon loja jonë
por mos të merakosemi...se do lagemi.



Janis Ricos

I treti

Rinë që të tre në dritare,në dritare shikojnë detin.
Njëri fliste për detin,tjetri dëgjonte
dhe i treti as fliste dhe as dëgjonte
gjëndej në thellësi të detit,i menduar.

Prapa xhamave dukeshin lëvizjet e tij të ngandalta
në detin e bukur blu, zbulonte një anije të mbytur.
I ra kambanës së vdekur të darkës,fllucka të vogla u ngritën
duke u thyer me tinguj të qetë.

Papritur u “mbyt” pyeti njëri
tjetri u “mbyt” tha
i treti nga thellësia i shikonte,pa ndihmuar
siç shikojnë të mbytërit.



K.P.Kavafis

Dritaret

Në ato dhoma të erëta,që kaloj ditë të vështira
lart e poshtë lëviz,që të gjej dritaret.
Kur hapet një dritare do të jetë një ngushëllim
por dritaret nuk i gjej dhe më mirë mos t'i gjej
drita,kush e di se ç'farë gjëra të reja do tregoj?


Një plak

Në klubin e fshatit
ri një plak i mbështetur në tavolinë
me një gazetë përpara dhe pa shokë.

Mes pleqërisë të vështirë të cilën e mospërfilli
mendohet sa pak gëzoi vitet
kur kishte forcë,fjalë dhe bukuri.

E di që u plak,e ndien dhe e shikon
koha që ishte i ri,sikur të ishte dje
ç'farë kohë e vogël,ç'farë kohë e vogël?

Nga të mendurit dhe nga kujtimet
plaku u lodh dhe gjumi e zuri
në klubin e fshatit,mbështetur në tavolinë.


Odisea Eliti
 
Egjeu

Dashuria
Arqipelagu
dhe shkuma e dallgëve
Dhe pulëbardhat e ëndrave të tij
Në vendin më të lartë të anijes
marinari këndon një këngë.

Dashuria
Kënga e tij
dhe horizontet e udhëtimit të tij
dhe tingujt e nostalgjis së tij.
Në një shkëmb të lagur
e fejuara pret
një anije.

Dashuria
Anija e tij
Era e harur e detit
dhe vela e shpesës së tij.
Në lëkundjen më lehtë të anijes
një ishull po duket.



Vasilis Cakiroglu


Dora jote

Dua të mbaj dorën tënde
që të mbaj dritën
e yjeve të humbura
dhe gjithësinë e botës
të vërtetën.

Që të ëmbëlsoj
heshtjen e pafundshme
të gjithësisë qiellore
dhe pagjumësinë e mendimeve të tua.

Dua të mbaj dorën tënde
që të ndiej zjarin e trupit tënd
melodinë e ankesave
dhe të më thotë që ekzistoj.

Përshkrimi i detit

Ishte det i gjerë
një përkdhelje flladi ishte
yjet si zjare ishin
dhe ishte mirë që ishte darkë.

Ishin sytë e tu një dritë
si guack bojëqielli dhe e bardhë
qielli ishte flakë
dhe ishe trup dhe isha përkëdhelje.

Ishte kur u ça zemra
siç valëzon dallga
ishte kripa e detit në flokët e tua
dhe dashuria e parë.

Ishte kalim për tjetër kund
pa lënë shënjë
ishin notat e shkëlqimit
dhe ishte mirë që ishte darkë.

 

36 σχόλια:

  1. Isshtë koha të ndaj dëshminë time, unë jam Nelson dhe i lumtur ndërsa ndaj dëshminë time këtu, unë u njoha me Baba Ogbogo nga nëna ime kur ajo zbuloi se unë nuk mund ta bëja gruan time shtatzënë pas 3 vitesh martesë. Pra, këto sollën kaq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë dyshoja jo derisa e kontaktova atë dhe pastaj hodha magji të fuqishme mbi mua dhe e bëra gruan time të kthehej tek unë pasi bëra ato që ishin në nevojë dhe tani, ne jemi të lumtur me fëmijë të bukur. Nga dita që Great BaBa Ogbogo punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një zotim të fortë se për sa kohë që jetoj, unë do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata që gjenden atje përballë marrëdhënieve dhe vështirësive martesore duhet ta kontaktojnë shpejt dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë heq kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com ose arrij tek ai përmes numrit të tij WhatsApp. +2349020168697

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri impotent në një burrë të vërtetë.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Përshëndetje të gjithëve që kanë nevojë për ndihmë,
    Unë dua t'ju prezantoj agimin e nënës, ajo mund t'ju ndihmojë të zgjidhni problemet tuaja.

    Nëse dëshironi që Herb të mbetet shtatzënë.
    Nëse doni që magjia të sjellë përsëri ish/të dashurin tuaj.
    Nëse doni që paratë të vijnë gjithmonë tek ju.
    Nëse dëshironi që biznesi juaj të rritet.
    Nëse doni që dikush të humbasë pas jush.
    Nëse doni një ritual të menjëhershëm të parave.
    Dhe E.T.C. NTHERNA DAGN mund t'ju ndihmojë edhe për të shëruar çdo lloj sëmundjeje, ajo është një shtrigë e fuqishme, ajo më ka ndihmuar mua dhe shoqen time në mënyrë të shumëfishtë, mund ta kontaktoni me email. dawnacuna314@gmail.com. WhatsApp: +2348032246310

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. E gjitha falë Dr Fady për punën e saj të mahnitshme, unë kam qenë e martuar për 8 vjet pa fëmijë, kam provuar gjithçka që munda por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një postim në internet se si Dr Fady ka ndihmuar kaq shumë njerëz, shkrova asaj në Whatsapp dhe i shpjegoi gjithçka, ajo më premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, letër dy javë më kërkoi të shkoja në spital për një mesazh dhe për habinë time doktori tha se jam 1 jave shtatzene cdo gje ka qene ne rregull me mua dhe burrin tim qe nga ajo kohe dhe tani kam djalin tim te bukur, fale Dr Fady, nese ke ndonje veshtiresi ne jeten tende,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për një fuqi shpirtërore.
    *Nëse dëshironi të rikuperoni paratë ose pronën tuaj të vjedhur.
    Dhe shumë të tjera. Kontaktoni me të ajo do t'ju ndihmojë: email {drfady720@gmail.com } +2349039422406
    Whatsapp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Unë jam Nathalia, nga respekti për ju dhe magjitë tuaja, duhet t'ua bëj të njohur këtë dëshmi të gjithëve, kam qenë tek magjistarët e tjerë pa parë asnjë rezultat. Thjesht doja të vija tek ju më herët, mora më të mirën nga ju. Ish-burri im ishte zhdukur për një vit dhe unë shkova kudo dhe për ndihmë magjistare të tjerë, por pa rezultat derisa shoku im më prezantoi me Dr. Fady Pasi mbaroi magjia e dashurisë, më në fund mora një telefonatë nga ai. Magjitë e tij bënë mrekulli dhe burri im është kthyer plot dashuri. Është një mrekulli! Ai u kthye papritmas me lule duke thënë se duhet ta falja, isha vërtet i tronditur dhe i tronditur kur burri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. më dërgoi mua dhe gjithë familjes sime.. Dhe tani jam edhe një herë një grua e gëzuar. Faleminderit shumë Dr. Fady. Për të gjithë ata që janë në kërkim të një magjistari të vërtetë duhet të kontaktojnë Dr.fady në DRfady720@gmail.com OSE mund ta kontaktoni edhe drejtpërdrejt në Whatsapp +23490422406.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Egwuatu qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistarit te mrekullueshem Dr Egwuatu burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Egwuatu gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drEgwuatu@gmail.com
    WHATSAPP:+2348101205614

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?
    *Nëse dëshiron të mbetesh shtatzënë.*Nëse dëshiron të pajtohesh me burrin tënd.*Nëse ke nevojë të kurosh ndonjë sëmundje.*Nëse dëshiron të ndalosh abortin.Dhe shumë të tjera,   acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha . kontaktojeni atë në whatsapp: { +2348032246310 }Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Nëse po luftoni me ndonjë problem shëndetësor apo infeksioni nuk është fundi i jetës suaj, pse të mos kontaktoni një mjek bimor për kurim Dr.DAWN ka kura bimore dhe zgjidhje të përhershme për të gjitha problemet tuaja shëndetësore. rekomandojeni atë tek ju sot vetëm sepse unë kam përdorur edhe ilaçin e tij bimor dhe ka funksionuar në mënyrë të përsosur në problemin tim shëndetësor, në fakt mund të shpëtoni veten nga dhënia e parave tuaja të fituara me mund tek mashtruesit nëse mund të kontaktoni DR. DAWN sot për produkte bimore kurë origjinale dhe të Përhershme. Ju lutemi, ndihmoni të ndani këtë postim për të shpëtuar veten dhe të dashurit tuaj. DR. DAWN është e specializuar në këto fusha, Suplemente bimore të përhershme për ankthin dhe depresionin, HIV/AIDS, Diabet, Epilepsi, Gjak, Kanceri, HPV, ALS, herpes etj. Email: dawnacuna314@gmail.com .
    Whatsapp: +3550685677099 /
    +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Përshëndetje djema, 3 muaj më parë i dashuri im u nda me mua. Gjithçka filloi kur shkova në kampin veror dhe po përpiqesha të kontaktoja me të, por nuk po kalonte. Kështu që kur u ktheva nga kampi, e pashë atë me një vajzë të re duke u puthur në dhomën e tij të shtratit, isha i frustruar dhe më dha një natë pa gjumë. Mendova se ai do të kthehej për të kërkuar falje, por ai nuk erdhi për gati 3 muaj, u lëndova vërtet, por faleminderit Dr.Dawn për gjithçka që bëri, takova Dr.Dawn gjatë kërkimit tim në internet, vendosa ta kontaktoj sepse unë pashë mijëra dëshmi për të, por tani duhet të rrëfej se ai është me të vërtetë një person i mirë dhe i sinqertë, ai ma ktheu të dashurin tim vetëm brenda 48 orëve, jam shumë i lumtur. Kontaktoni atë në Whatsapp nëse keni nevojë për ndihmë në jetën tuaj: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Unë jam Sandra Hooke nga SHBA, pas 7 vitesh martesë, burri im dhe unë kemi qenë në një grindje apo tjetrën derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni muajin e kaluar për të qenë me një grua tjetër, ndjeva se jeta ime kishte përfunduar dhe fëmijët mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre, u përpoqa të jem i fortë vetëm për fëmijët, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën çdo natë, zemra më ishte mbushur me pikëllim dhe dhimbje sepse isha vërtet e dashuruar me të. burri im. , Sa herë që mendoj për të dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehej tek unë, isha vërtet i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë, kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që sugjeronte që Dr ibinoba mund ta ndihmonte atë të kthehej shpejt. ish , ndjeva se duhet ta provoja, kontaktova me të dhe ai më tha çfarë të bëja dhe i bëra të gjitha, më pas ai bëri një magji dashurie për mua, 48 orë më vonë ashtu si Dr ibinoba tha që burri im më thirri dhe më tha që ai më mungon mua dhe fëmijët aq shumë aq e mahnitshme sa ai tha se do të kthehet në shtëpi të nesërmen me shumë dashuri dhe gëzim dhe ai kërkoi falje për gabimin e tij dhe dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve. Pastaj që nga ajo ditë martesa jonë është tani më e fortë se ishte më parë Falë Dr ibinoba ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se Dr ibinoba është një magjistar i vërtetë i fuqishëm, do të lutem gjithmonë gjatë jetës për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë telashe, nëse jeni këtu dhe keni nevojë për ish-in tuaj ose burri të kalojë te një grua tjetër, mos qaj më, kontakto me këtë magjistar të fuqishëm nr w. Këtu është kontakti i tij. Më shkruaj ose telefono Dr ibinoba {WhatsApp: +2348085240869}, Email: dromionoba12@gmail.com .Faleminderit shumë Dr ibinoba

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ISH-IN E MBAJ ME ZGJIDHJEN E DR DAWN
    Unë rashë në kontakt me DR DAWN përmes një dëshmie me shkrim për të dhe gjithashtu hasa në shumë dëshmi se si ai i ndihmon të tjerët me jetën e tyre. Rikthimi me një ish është një nga ndjenjat më intime që shumë njerëz do të donin ta përjetonin, veçanërisht pasi ato kujtime me ish-in tonë gjithmonë na e turbullojnë mendjen kur dikush tjetër bën disa nga ato gjëra që ish-i ynë bënte. Prej gati 6 vitesh jam prind i vetëm dhe megjithëse ish-bashkëshorti ishte larg fëmijëve të mi, sërish do të doja që një ditë të kthehej tek unë. Ky magjistar që takova i njohur si DR DAWN më ndihmoi me dëshirat e mia dhe jam i lumtur të them se jam kthyer me ish-bashkëshortin tim. Rezultati u shfaq pas 48 orësh, kur ai më siguroi dhe dashuria dhe lidhja që ndamë u rivendos në mënyrë të mahnitshme. Nëse dëshironi të ktheheni me sukses me ish-in tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse keni nevojë të përmbushni dëshirën tuaj.
    kontaktoni këtë doktor të madh dashurie në WhatsApp: +2349046229159
    Email ( dawacuna314@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është përsëri e bashkuar. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Faleminderit për atë që bëre për mua { Dr. Ellen}! Burri im ndaloi së plotësuari dokumentet e divorcit pasi të kontaktova që të më ndihmoje të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë. Siç the i gjithë procesi i divorcit është anuluar dhe gruaja e keqe që po shkakton problemin në martesën time ka lënë burrin tim dhe tani jemi të lumtur së bashku. Nëse po e shihni këtë dëshmi dhe keni probleme në marrëdhënien tuaj, martesën ose ndonjë problem tjetër. , ju mund të kontaktoni atë me email:( ellenspellcaster@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( + 2349074881619 ).

    Ai specializohet në magjitë e mëposhtme:

    * Duajini Spells
    * Flet martesa
    * MAGIKI I PARË
    * Folje të mira
    * Foljet e shëndetit
    * Spells Seksual ATTRACTION
    * MAGIKA E KRYESORE
    * Kazino Cave
    * Merrni masat e mallrave
    * Foljet e mbrojtjes
    * Lottery magji
    * Flet LUKKY
    * Folje të mirë

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Përshëndetje shikues online, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si më ndihmuan të ktheja gruan time. Unë kam qenë një mashtrues dhe gruaja ime më kapi disa herë. Unë u përpoqa të rregulloja veten dhe çdo herë përfundoja duke tradhtuar vazhdimisht. Mendoj se nuk e kuptova se çfarë do të thoshte për mua derisa më la vetëm. Fillova të gjeja një mënyrë për ta rikthyer atë, por asgjë nuk duket se po funksiononte në mënyrë perfekte derisa gjeta një artikull rreth DR WALE i cili ndihmoi shumë njerëz në mbarë botën për të rikthyer marrëdhëniet e tyre. Unë kontaktova me të në numrin e tij të WhatsApp-it në +2347054019402 dhe ai më siguroi që gruaja ime do të kthehet tek unë brenda disa javësh me magjitë e tij të fuqishme dhe pagova disa euro për materialet e nevojshme për punën. Çuditërisht, gruaja ime u kthye në shtëpi pas disa javësh duke thënë se ajo ende më do dhe u betova të mos e tradhtoja më kurrë. E gjitha falë DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ich teile dieses Zeugnis mit Partnern, die in ihren Beziehungen leiden, weil es eine dauerhafte Lösung gibt. Mein Mann hat mich und unsere beiden Kinder drei Jahre lang wegen einer anderen Frau verlassen. Ich habe versucht, nur für meine Kinder stark zu sein, aber ich konnte den Schmerz, der mein Herz plagte, nicht kontrollieren. Ich war verletzt und verwirrt. Ich brauchte Hilfe, also recherchierte ich im Internet und stieß auf eine Website, auf der ich sah, dass Dr. Ellen, eine Zauberin, dabei helfen kann, geliebte Menschen zurückzubekommen. Ich kontaktierte sie und sie sprach ein besonderes Gebet und Zaubersprüche für mich. Zu meiner Überraschung kam mein Mann nach 2 Tagen wieder nach Hause. Also kamen wir wieder zusammen und es herrschte viel Liebe, Freude und Frieden in der Familie. Für Lösungen können Sie sich auch an Dr. Ellen wenden, eine mächtige Zauberin
    1) Freund zurückgeben
    2) Mann oder Frau wieder vereinen
    3) Wenn Sie Albträume haben
    4) Heilung von HIV und Krebs
    5) Kraftvoller magischer Ring
    6) Glückszauber
    7) Besessenheit brechen
    8) Geburts- und Schwangerschaftsprobleme
    9) Glückszahl im Lotto
    E-Mail-Kontakt: ellenspellcaster@gmail.com Sie können ihm auch eine WhatsApp senden +2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Përshëndetje, unë jam Elsina. Pasi ishte në lidhje me Anderson për vite me radhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, e doja aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, e luta me gjithçka. Unë bëra premtime, por ai nuk pranoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin, dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj / magjinë e Lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. A keni probleme për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, keni probleme martesore, infertilitet, paqëndrueshmëri financiare. Pse po e kufizoni veten në lidhje me ndarjen nga i dashuri/burri/gruaja juaj, është koha që të zgjidhni të gjitha problemet tuaja me ndihmën e fuqive të DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Jam i specializuar në të gjitha llojet e magjisë si p.sh
    Magji dashurie (për të rikthyer ish të dashurin, burrin ose gruan tuaj)
    Spell Lotarie
    Magji për paratë
    Drejtshkrimi i shtatzënisë
    Drejtshkrimi i punës/kontratës
    Drejtshkrim Shëndetësor
    Magjia e pasurisë
    Fat i mirë Spell
    Drejtshkrimi i Jetës
    Spell shpirtërore
    Bukuria / magjia e formës
    Mashtrim Mashtrimi
    Drejtshkrim Fantazi
    Magji për të fituar çështjet gjyqësore
    DR WALE është gjithmonë i gatshëm t'ju ndihmojë të zgjidhni të gjitha problemet tuaja dhe t'ju plotësojë të gjitha dëshirat tuaja të zemrës përmes fuqive të tij magjike.
    DREJTIMI I PËRHERSHËM i tij është 100% i garantuar. Njihuni me të për t'ju ndihmuar të zgjidhni problemet tuaja. Kontaktoni me të në Whatsapp/Viber/Telegram: +23447054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Një dëshmi e mahnitshme për një magjistar që ma ktheu burrin tim. Jam martuar për fat të mirë me një burrë të dashur dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Një problem shumë i madh ka ndodhur në familjen time shtatë muaj më parë, mes meje dhe burrit tim. aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për një divorc. tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu që ai doli nga shtëpia dhe më bëri mua dhe fëmijët e mi të kalonim dhimbje të forta. Kam provuar të gjitha mjetet e mia të mundshme për ta kthyer atë, pas shumë lutjesh, por pa rezultat dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, teksa po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ajo më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim është të vizitoj një magjistar, sepse kjo është ajo që bëri edhe ajo për të rifituar të dashurin e saj. Pastaj ndoqa këshillën e saj dhe ajo më dha kontaktin me DR WALE WhatsApp :+2347054019402. menjëherë i dërgova DR WALE një mesazh WhatsApp dhe i tregova për të gjitha dhimbjet dhe problemet me të cilat po përballem. DR WALE më tha të mos qaja më dhe se unë e përdora relaksoj mendjen time. Pas shumë diskutimesh me DR WALE, bëra pagesën për të gjitha materialet dhe artikujt e nevojshëm për të bërë magji, dhe magjistari më siguroi se do ta kthej burrin tim pas një jave. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Kështu ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj javën tjetër ishte aq befasuese sa burri im, i cili nuk më telefonoi për shtatë muajt e fundit, më telefonoi për të më informuar se po kthehej. Aq e mahnitshme!! Kështu ai u kthye në shtëpi me shumë dashuri dhe gëzim dhe kërkoi falje për gabimin e tij dhe për dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve të mi. Pastaj që nga ajo ditë marrëdhënia jonë ishte më e fortë se sa ishte më parë me ndihmën e DR WALE. Unë do t'ju këshilloj atje të kontaktoni me mirësi DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ose me email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. kjo është kiana hebraisht dua t'i njoftoj universit jam i lumtur sot për shkak të dr.akharia magjistarit që ma ktheu burrin tim kur mendova se e humba përgjithmonë. një ditë besnike pashë një seri dëshmish në internet në lidhje me ndihmën që ai u jep atyre me zemër të thyer kështu që vendosa ta kontaktoj për burrin tim i cili më la pa fjalë pasi i tregova të gjitha problemet e mia. ai më siguroi që burri im do të kthehej në shtëpi mua, deri në një moment e besova dhe bëra gjithçka që më kërkoi... për habinë time më të madhe, burri im që kishte refuzuar të më shihte, ai erdhi në shtëpi dhe qau për falje dhe tani jetojmë të lumtur së bashku me shumë dashuri dhe kujdes për të. keni probleme në marrëdhënien tuaj? partneri juaj u nda me ju dhe ju ende e doni atë dhe dëshironi që ai të kthehet? keni probleme me financat tuaja? dr. Dawn acuna, është përgjigja për të gjitha problemet tuaja, kontaktoni me email: dawnacuna314@gmail.comWhatsapp: +2349046229159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    ΑπάντησηΔιαγραφή